Morgonstund har guld i mund.

Eller något i den stilen. :)
Undertecknad har varit vaken sedan klockan fyra(!), då jag blev väckt av en i och för sig söt, men alldeles för morgonpigg katt.

Jag sitter just nu och försöker uppdatera mig, news wise. Har inte riktigt haft tid att hänga med i vad som har hänt där ute i den stora världen på några veckor. Den invigde vet varför. Ni andra får sväva i ovisshet en stund till. Jag är nämligen inte riktigt klar än, även om det mesta är gjort.

Hur som helst, ser jag i DN att ett Post-it-krig brutit ut. Det började visst i Frankrike och sprids nu över världen. Vän av miljön undrar då; Slänger de bara lapparna sen, eller använder de dem som det är tänkt först? Oavsett vilket så har folk lyckats göra en del rätt coola figurer. Det finns (naturligtvis) en grupp på facebook också, där folk lägger upp foton på sina post-it-konstverk.


Nej, dags att väcka sonen och så småningom traska iväg på jobbet. Ha en fin dag där ute!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Å huvva för sådan morgonstund ;-)



Jag hoppas ALLT är så OKEY det kan vara efter omständigheterna och att det nu bara blir BÄTTRE

2011-09-05 @ 10:06:36
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Katarina

Tack Åsa! :)

2011-09-05 @ 21:52:44
URL: http://vilmarsdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0