Jag har alltså flyttat.

Så är det.
Fast, jag har inte flyttat så långt. Inte tvärs över världen eller så. Jag har inte ens bytt kommun. Jag har flyttat ett par hundra meter. Bara.
Nu befinner jag mig i en hyresrätt på ca 80 kvadratmeter. Egen ingång, våning två, tre rum och kök, balkong i österläge, kallhyra. Nytapetserad. (Vi valde tapeter i juli.) Utom trappen och hallen där nere, av någon anledning. Badrummet är inte heller fixat. Men, det ska visst åtgärdas, sägs det. Vilket kan behövas eftersom tapeterna, som förmodligen suttit där nästan lika länge som jag är år gammal, håller på att lossna på en del ställen. De är inte särskilt vackra ens där de sitter fast för den delen.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0