Godmorgon!

Rise and shine everyone! Morning is here
Om mitt uttalande låter lätt sarkastiskt (vilket man kan tro genom att följa länken och stillsamt betrakta Rachels morgonhumör) beror det förmodligen på att mitt uttalande är lätt sarkastiskt. Jag känner inget större nöje i att vakna vid halvfyrasnåret på en tisdag. Jag är inte på väg på älgjakt, ej heller skiftarbetar jag. Och morgonpromenader i all ära, men det får gärna bli morgon per definition först.

Så, vad göra? Jag började med att mobilsurfa och nu är jag här, sittande i sängen lutad mot avsaknaden av sänggavel med en laptop i knät.
Jag behöver en spånskiva som är ca 115x115 cm, så att jag kan göra mig en sänggavel. Någon som råkar ha en över? Lämna den här i så fall.

Halvfem. Om två timmar ringer mina alarm. Ja, plural. Annars vaknar jag inte. Jag börjar komma i det där läget där man räknar hur lång tid man skulle ha fått sova om man somnade nu, eller nu, eller nu, eller...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0