Sol

Tvingade mig att gå ut på em och sätta mig i solen med ryggen lutad mot en av våra mycket gamla, stora granar. När jag väl satt där var det rätt härligt. Förunderligt att det ska ta på så mycket ibland bara att gå ut genom dörren.

Just nu försökte Curry, en av katterna, få tag i geckoödlan genom terrarieglaset. Det gick inte direkt bra. Men, det såg rätt kul ut.

Jag skulle behöva börja med LCHF igen. Men, jag vill verkligen inte äta bara sån mat, när jag mest av allt är sugen på god frukt, bär och olika sorters juice. Undviker potatis, pasta och ris i alla fall, vad det nu kan vara värt.

Ibland misströstar jag. Ibland går det över.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte skriva något uppmuntrande men kommer inte på något att inte få kunna sova är nog det värsta ja ja i alla fall just då som man kan råka ut för eftersom trötthet gör både fysiskt och psykiskt ont kanska kan utevistelse frukt bär och juice få Dig piggare och kanske borde Du testa någonting typ naturmedel vad vet jag så Du kan sova värsta längsta meningen men så blir det ibland...

2011-02-08 @ 16:23:30
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0