Tisdag, onsdag, torsdag...

Igår blev det Umeå och Vännäs för min del. Skämde bort mig med att inhandla extremt nödvändiga(?) saker som en Bed Head hårspray på SAX med det trevliga namnet Spoil me och på H&M två ögonskuggor med de vackra namnen Purple Obsession & Blue Jean, från L'Oréal Paris. Hälsade på bästaste Linda i Vännäs på hemvägen! :)



  


Idag har jag varit till Lycksele, fått lunch på hotellet, handlat julklappar och annat på Dollarstore och tagit med mig sonen och hans storebror hem. Imorgon efter lunch åker jag och min käre son till Åsele och blir där tills på lördag. Jag ska hämta dotra i Vilhelmina imorgon kväll.

Slut på dagens värdelösa vetande...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Herre Gud så Du flyger och flänger :)

2010-11-03 @ 18:33:57
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0