Jag vill ha...

....fler goda nyheter i media. Det är nästan omöjligt att läsa dags- och/eller kvällstidningarna utan att ramla ner ett snäpp eller två i humöret. Därför försöker jag oftast låta bli. Men, människor påstår att jag är dålig på att hänga med i vad som händer och det fascinerande är att de verkar tycka att det är fel att låta bli att samla på katastrofer.

Jaja, det är ju tur att vi är olika. Tänk så tråkigt det skulle ha varit annars.

För övrigt anser jag att vår käre Konung skulle ha fått jaga älg i fred. Sådetså! :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hur går det, har Du lärt Dig nå nytt å användbart?

2010-11-09 @ 17:32:09
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag funderade mest pga Du alltid brukar berätta mer eller mindre utförligt om lektionerna, om skolarbetet och nu är Du tyst...



Ang målningen/kurs, det var inte bara för att måla utan lite för att få göra något själv, vara Åsa, som gjorde att inspirativ målning lät intressant. Jag orkar snart inte leva, allt är så jobbigt, jag måste hitta något som gör mig glad och ger mig kraft att orka vara...

2010-11-09 @ 20:12:19
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0