Kort resumé...

29 maj: Björnlandet med Fredrika skola

30 maj - 3 juni: Härnösand, sista inneveckan

2 juni: Dotra fyller 18 och jag kör upp till Umeå en sväng för att gratta :)

5 juni: Potatissättning i Långbäcken

6 juni: Gallrat och stamkvistat hemma på gården, grillmiddag på berget :)

7 juni: Potatissättning i Söderby, hagelskytte i Åsele - klarade sista delmomentet i hagelprovet :)

8 juni: Flyger till Sthlm tillsammans med C & ser Whitney H i Globen :)

9 juni: Flyger tillbaka till norrland, skolavslutning i Fredrika på kvällen

10-14 juni: Omtenta på 2/3 av sista hemtentan: Naturvetenskapliga samt samhällsvetenskapliga perspektiv på Hållbar Utveckling
..............................................................................................


C & D i Björnlandet;

     


Härnösandsbilder;

 






Tur & retur Stockholm..

     

That´s all for now folks!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Första Härnösandsbilden fick mig att tänka på höst ;-)

För övrigt gillar jag Dina bilder :)



Har Du/Ni några sommarplaner?

Helgen efter midsommar, en C helg vill jag/vi byta till helgen efter... vi tänker åka till Strömsund/farfar & Inger och jag antar C vill med oss dit.

J ska prata med C, hoppas jag.

Helgen efter midsommar åker vi troligtvis till Storuman tillsammans med mina föräldrar.

2010-06-11 @ 14:05:56
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Åsa

Okidoki. Då vet vi, Du & jag ;-) troligtvis även C & J efter viss information.

2010-06-11 @ 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0