Jag borde vara trött...

..för jag sov bara tre-fyra timmar inatt. Det är jag nog också, för jag hade skrivit ett (för mig just nu) långt inlägg med länkar hit och dit...och sen är jag och trycker på bakåtknappen på fel flik så hela skiten bara försvinner. F**K!

Kontentan:

Sonen <3 har haft fotbollsskola i veckan. Varit jätteduktig. Vi har sovit hos mina föräldrar (utom ti-on).
Igår kväll hade pappa så där jättesuperduperont igen. 112. Ambulanspersonal. Morfin. Magnetröntgen på tisdag. Hoppas, hoppas att de hittar något att ställa diagnos på.

Snälla fader moder Gud, alla änglar och alla andra högre makter i världen, laga min pappa så att han slipper ha ont. Tack. Amen.

Om du inte tror på högre makter - håll tummarna, cross your fingers...whatever.. Men, sänd en tanke..snälla?


Livet i övrigt?

Ikväll var vi (alla 5) på campingen i byn och åt tacobuffé som min käre sambo var snäll och bjöd på. <3

Imorgon åker jag & C <3 till Åsele efter att hon har jobbat på Asplunda. Först till mina föräldrar <3 en sväng och sen skjutsar jag upp henne till hennes pappa. Själv sover jag äver hos mor och far till söndag. Bara för att.

Läs Mia Skäringer! Uppkäftig titel - bra bok.

Tror jag ska försöka sova. Eller rättare sagt, se på tv tills jag somnar ifrån den eller läsa en bok tills jag somnar in i den.

Det har i alla fall slutat regna.



Ps. Såg nu att mitt borttappade inlägg var sparat i mappen Utkast. Ds.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tycker verkligen synd om Din far, jag hoppas han får den hjälp han behöver, att de hittar vad fel som är trasigt och att det går att göra något åt hans onda.



Jag brukar inte behöva vara delaktig utan har tidigare fått sitta på rumpan och dricka kaffe när Elin rider, därför tycker jag det gick sämre.

2010-06-19 @ 13:45:17
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Åsa

Trodde Du hade tänkt komma förbi å fika... eftersom vi gjort muffins :) Du brukar ju komma då

2010-06-19 @ 16:20:28
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Katarina

Tack för omtanken.

2010-06-19 @ 20:51:54
Postat av: Åsa

Ett provisoriskt beslut är på G i väntan på nytt utförligare läkarintyg.



Synd Du kom tidigare än vad jag trodde.



Hur är det med Din far nu, har helgen varit okey för honom?

2010-06-20 @ 19:04:27
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0