Godmorgon världen :)

Just nu känner jag livet i mig. Har precis vinkat iväg dottern som farit på jobbet och satt sen ute med morgonkaffet och njöt av lugnet och tystnaden. Jag gillar att vara ute på mornar. Allt känns nytt, friskt och det är bara jag som är vaken (kan jag ju inbilla mig i alla fall när jag inte ser till någon annan människa).

Igår kväll laserade jag stalldörren och lite senare bakade jag och sonen muffins. Ytterligare lite senare läste jag ut en av mina biblioteksböcker; Motljus, av Annika Thor. Den var bra. Lättsmält och ändå aningen filosofisk. Precis vad min hjärna orkar ta in just nu.

Bjuder på ett citat på morgonkvisten och önskar alla en fin lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0