Helgen.

C&A har varit hemma. Trevligt! =) C är inte riktigt pigg. Mindre trevligt!

Igår em var jag Aloe-värdinna, dvs det kom hit en tjej och berättade för mig och några till om produkter med Aloe Vera i. Mycket trevligt! B&D var till Åsele under tiden och när de kom tillbaka överraskade de mig (C&A hade fått förhandsinfo!) med pizzeriapizzor till middag. Mums! (Inte direkt nyttigt. Men, men...)

Idag var jag och de yngre till Långbäcken. D tog upp potatis, med hjälp av mig och morfar/pappa. Mamma/mormor bjöd på våfflor med vispgrädde och hjortronsylt. Sen var vi förbi nere i byn och umgicks med vänner innan vi åkte hemåt. J har varit hos sin mor i helgen. Han kom hem cirka trettio sekunder efter att jag kom tillbaka från att ha lämnat C&A vid busskuren ute på 92:an. Taskig tajming! :P De hinner kanske ses nästa gång. D fick en tidning av morfar, Svensk Jakt. Det var en artikel där om björnjakt. Det blev kvällens läsning. Han läste halva för mig och jag andra halvan för honom. :)

För övrigt pluggar jag grammatik så det känns som om jag får härdsmälta i hjärnan emellanåt. Har faktiskt somnat över böckerna ett antal gånger. Måste ta det i korta etapper för att det inte ska gå runt i huvudet på mig av alla termer och konstiga ord...

Jag hoppas att C mår bättre imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0