Världen är liten och jag krymper ;o)

Det visade sig att tandläkaren jag var till igår, är en före detta klasskamrat till B, sen grundskolan. I vilket fall, så var det den absolut bästa tandläkare jag besökt någonsin. =)

För övrigt har jag idag på mig min nya kjol från Esprit.
Jag har i garderoben ett par 80-tals Rock Dreams jeans, 34" utan någon som helst stretch. Provade dom idag och fick igen dom! Visserligen med åttiotalstekniken - ligga ner på sängen när man stänger jeansen, försöka låta bli att andas och samtidigt dra in magen ända in i ryggraden! Men ändå! =D

Osminkad vardagsoutfit.... med Pilgrimbrillor =D
Bara för att "alla andra" lägger ut outfitbilder ;o)

        Gårdagens efter-tandl.besök-bild:


Nu ska jag fixa bilderbokstema och plita ner några rader om det.
Have a nice day! =)


Kommentarer
Postat av: sommarplanerande Åsa

Heja, heja!! Jätteduktig Du är.

Väldigt fina Pilgrim-solglasögon.



Mina planer...

6 juni åker vi till Carina, vi ska vara där före 11 eftersom Elin ska gå med i karnevalståg =) hem på söndag.

12 juni på morgonen åker vi till Övik (om J nu får tummen ur... och tar semester/pappaledigt) hem på lördag. Jonas tar studenten.

19 juni, midsommarafton, vi åker till Carina, vi kommer hem på söndag.



Troligtvis, osäker på datum, åker vi till Strömsund 10 juli, då det är Dundermarknaden.

2009-05-05 @ 12:20:16
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Connie

Du är så fin mor! :) <3

2009-05-05 @ 14:42:53
URL: http://anderssonskans.blogg.se/
Postat av: Katarina

Tack för påhejningen Åsa! =D



Tack gumman! <3

2009-05-05 @ 15:50:23
URL: http://vilmarsdotters.blogg.se/
Postat av: Katta

Jättesnygga!

2009-05-05 @ 21:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0