Vår- och sommarplaner och önskningar...

Så här ser min grovplanering ut. =) Hoppar över lite födelsedagar.
(Det är bara för många som fyller år i maj och juni!)

21-24/5 - Jag+C+D till Strängnäs, hälsa på Susanna m familj. =)
26-28/5 - Sista inneveckan på campus i Härnösand för denna terminen.
30/5 - Byadag i Långbäcken på dagen. Rockabilly på Tjäredakka på kvällen.
31/5 - Mors Dag =)
2/6 - Jag (+?) till Umeå och gratta C som fyller 17.
10/6 - Skolavslutningar, Umeå på dagen, Fredrika på kvällen.
Fotbollsskola i Åsele för D någon gång innan midsommar.
19/6 - Midsommarafton, firas förmodligen även i år hos Bergholms. =)
23/6 - Fira D&J:s farmor.
24/6 - Fira C&D:s mormor.
25/6 - Fira D som fyller 7. (Vet inte om det blir kompiskalas den dagen.)
Sista helgen i juni har B jubileumsträff, sen grundskolan.
Under juni månad ska vi även till Söderby & stapla ved. =)
Jag och Lisbeth ska ha tjejträff i Långbäcken. ;o)
11-12/7 - Andra helgen i juli, är det Hembygdsdagar i Fredrika.
17-20/7 - Tredje helgen i juli, är det Åsele Marknad.
24-26/7 - Sista helgen i juli, är det Gränshandelsmarknad i Tärnaby.
Vet inte om vi kommer att åka upp just den helgen. Beror lite på väder och vind.
7-16/8 - Bilsemester neråt landet. (Inte spikade datum dock)
Besöka släkt och vänner. =)
24/8 - Höstterminen börjar för Fredrika skola.



Men, det enda som är säkert med det man tänker sig, är att det sällan blir som man har tänkt sig. ;o)

Kommentarer
Postat av: Martina

5/6 Går jag ut!! :D (Examensfika givetvis någondag)

6/7 MYCKE FIKA PÅ SVÄNGVÄGEN!

2009-05-05 @ 15:40:07
URL: http://artmina.blogspot.com
Postat av: Katarina

Absolut examensfika! =D

6/7 är redan antecknad i min kalender ;o)

2009-05-05 @ 15:55:01
URL: http://vilmarsdotters.blogg.se/
Postat av: Åsa

Har Du jämfört och bestämt något utifrån våra och Dina planer?

Jag vet ju ingenting och har noll bestämmande rätt, men jag har ett förslag, en tanke, beror på C och Dig så klart oxå (samt J) men om C kommer till oss efter D födelsedag 25/6 och stannar till 15 juli? Om hon nu inte ska sommarjobba/har egna planer.

Du & C kan ju fundera och sedan prata med J, om han har tänkt någonting.

2009-05-05 @ 18:59:32
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag har skrivit "tillägg" i min sommarplanering, ett gott råd, håll ett öga på planeringen, den kan komma att ändras.

2009-05-05 @ 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0