Torsdag

Idag skiner solen, vackert väder alltså. Men det har varit kallt inatt. Snön som kom igår har frusit på, så det frasar så där vintrigt när man går på den.

Vi har en björn som lufsar omkring strax utanför byn, mot Lyckselehållet. Fick veta det igår. =)

Idag är B i Norsjö. J är hemma från skolan, förkyld. D är på skolan och jag antar att C kom med rätt buss imorse och är på sin skola. ;o)  Själv ska jag läsa ungdomsböcker idag....

Imorgon blir det Umeå. Jag och min mor ska dit över dagen. Trevligt. =)  C åker med oss hem. Till helgen blir det Ö-vik. Då ska jag+B+C+D+J ha minisemester lö-sö; fara på Paradisbadet, shoppa, bo på hotell (Hotellfrukost!) och sen kör vi över Umeå hem.


Kommentarer
Postat av: Connie

Jag kan ju säga att varken jag eller min apman/poet var speciellt sugna på att kliva upp imorse ;P

Men jo! Jag är på skolan!

2009-05-07 @ 09:27:12
URL: http://anderssonskans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag vill oxå följa med till Umeå =)



Vi har nog ingen björn nära oss eftersom rådjuren rör sig runt huset och elljusspåret dagligen.

2009-05-07 @ 10:10:16
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Katta

Åh vad härligt med minisemester! Mjut (som en kompis mamma envisades att säga) i fulla drag!

2009-05-07 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0