Rätt bra dag ändå...

David mår bra. *Tack och lov!* Jag har inte sovit en sekund till, så jag lär väl falla ihop framåt kvällen... Däremot har jag hunnit vara till mor i Långbäcken en snabb sväng på fm, medan B var hemma med sonen. Efter lunch var jag & D ute, spelade krocket, räfsade löv (jag) och spelade fotboll (han). Vi har just kommit hem efter att ha varit ner till våra f.d grannar på Prästgårdsvägen. Tanken var att vi skulle gå dit och gunga i lekparken & då satt det trevliga människor ute som bjöd på fika. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt D mår bättre.

Det är jobbigt att vara trött.

2009-05-18 @ 15:58:21
Postat av: Katta

Magsjuka är utmattande, både för den som har det och för de som bor under samma tak. Skönt att återhämtningen har börjat.

2009-05-19 @ 10:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0