Onsdag

Jo, det har ni rätt i. Det är en riktigt dålig idé att fundera över livet mitt i natten. Men, jag kan trösta er med att jag inte försökte lösa världsproblemen i alla fall.  ;)
Idag har jag varit förbi på skolan en sväng & pratat med trevliga människor, varit på Ica där jag träffade fler trevliga människor som jag slog följe med hemöver, räfsat lite löv och kört bort en skottkärra sånt, samt suttit ute i solen i ca 15 minuter, laddat batterierna och bara Varit. Nu har solen drabbats av plötslig blyghet och gömmer sig bakom molnen... Så, jag har gått in och tänkte nu försöka plugga lite, till öppet fönster så att jag kan lyssna på fåglarnas muntra kvittrande, varierat med regndroppar mot taket..  Känn lugnet... :)

Kommentarer
Postat av: Connie

UNDERBAAAAAART!

2009-05-20 @ 23:22:19
URL: http://anderssonskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0