Onsdag

Plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, lunch.. och sen in i Audin med Theres vid ratten och iväg till Birsta! Biltema, IKEA, diverse butiker inne på Birsta City, Rusta och tillbaka till Härnösand med faktiskt inte allt för många kassar. Vilket för min del inte berodde på bristande utrymme i bilen, utan snarare för mycket tomt utrymme i plånboken. ;) 

Det är klarblå himmel och strålande sol här. Men det blåser så in i....!!! Så det är inte kul att vara ute :(  Men, vi har varit en sväng med min bil upp på Vårdkasberget  tidigare ikväll (jag vet, mysko namn) och beundrat utsikten. Om det är lugnare väder imorgon ska vi nog ta med oss mat och luncha där uppe. Vi har långlunch 11-13.

Skickar tröstande tankar till Åsa, som verkar ha passerat stadiet "jobbigt" och är på en helt annan nivå av livets jävlighet just nu - eller åtminstone i förmiddags.. Krya på dig!!





Kommentarer
Postat av: tröttÅsa

Tack för att Du tänker på mig



Jag mår fortfarande inte bra, livet är pest & pina.



Jag hoppas Du har det okey.

2009-05-28 @ 12:59:00
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0