Ö-vik

Jag gjorde ett par undantag från min diet igår! =D



Det var sååå värt det!! ;o)

Ja, helgen... jag och barnen var på Paradisbadet. Åkte vattenrutschkanor, åt glass och hade trevligt. Naturligtvis badade jag bubbelpool också. B dras med trist förkylning och avstod badandet denna gång. Efter badet var vi på bio och såg Monsters vs Aliens. Klart godkänd film. Sen blev det trerätters middagsbuffé på hotellet. Ni ser ju efterrätterna!! Jag menar, varför ta bara av en sort om man ändå ska äta?!? Men, imorse var det back on track igen till frukost. Hotellfrukost, vilket ljuvligt ord! =)

Vi åkte via Umeå hem. B var snäll och satte upp spegeln jag köpte på Ikea förut. (Betongväggar, betongtak.... Jag är inte så van att handskas med slagborrmaskiner.) Han skulle sätta upp taklampan också. men det visade sig att det inte gick så bra, vissa modifieringar måste till först, som han ska fixa här hemma och sen sätter jag upp den nästa gång jag far till stan. Jag +C+J var på Ica på Teg och handlade till C, medan B höll på att fixa i lgh. D var kvar där också och lekte med sin nya Bionicle, som han fick igår.

Nu är vi hemma och har ätit god middag. Jag har hunnit tvätta upp badkläderna. Pojkarna är ute och cyklar. Solen skiner.

Den här bilden tog jag innan vi gick in på bion. De ser allihopa ut att tänka ungefär "Men, kan hon knäppa någon gång så vi får gå in!". Haha... =)






Kommentarer
Postat av: Ina

Låter som några mysiga dagar :-)

2009-05-10 @ 17:46:22
Postat av: Åsa

Smaskens till sista slicken =D



Känner bara igen två av fyra på bilden, har ju aldrig sett B annat än på håll och J har jag aldrig sett.



Knasigt att Ni inte kunde fixa lampan.

2009-05-10 @ 18:44:41
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Connie

Det regnar här nu

2009-05-10 @ 18:47:42
URL: http://anderssonskans.blogg.se/
Postat av: Vicki

Vad trevligt med en hotellövernattninga!! Brukar ni åka till Paradisbadet och vad tycker ni om det?



Jag har bara varit där 1gång men våran familj uppskattade stället.



Var bor ni annars?



Vicki

2009-05-10 @ 19:53:26
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Katta

Mumsiga undantag! Det gäller ju att veta när man ska göra undantagen. =) Vad kul att se kort på de dina också. jag har ju sett några tidigare på gamla Lunar- tiden, men kul med dagsfärska.

2009-05-10 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0