Naturligtvis..

...lyssnade alla på Pang Prego idag. Eller? Inte!?! Fasa! Jaja, ingen anledning till oro. Det ligger på webben! ;o) Surfa in på hemsidan och lyssna i efterhand. Underhållning som jag faktiskt, trots att jag (av flera anledningar) inte vanligtvis är ett fan av p3, ger pluspoäng. Men, det beror ju självklart på att Martina mARTy Lindberg valt innehållet! =D För den som vill ha mer info om vad som vankas när man klickar på playknappen kommer här låtlistan från dagens program;

Pang Prego - Låtlista

16:09 Miss Li "I Heard Of A Girl"
16:15 Franz Ferdinand "No You Girls" Tonight
16:21 Movits "Fel Del Av Gården"
16:29 Destiny's Child "Say My Name" The Writing's On The Wall
16:36 Måns Zelmerlöw "Hope And Glory" Melodifestivalen 2009
16:42 U2 "Magnificent" No Line On The Horizon
16:47 Kent "Vy Från Ett Luftslott"
16:54 Embassy "State08"
17:11 Glasvegas "Flowers & Fotball Tops"
17:17 Mendez "Razor Tongue" Razor Tongue
17:24 Bob Hund "Tinnitus I Hjärtat"
17:31 Junior Natural "This Is My Story"
17:36 First Aid Kit "You're Not Coming Home Tonight"
17:40 Moneybrother "Born Under A Bad Sign" Real Control
17:46 Alcazar "Stay The Night"
17:51 Eminem "We Made You"
17:56 International Noise Conspiracy "Arm Yourself"



Kommentarer
Postat av: Katta

Ska lyssna när jag får ensamtid =)

2009-05-04 @ 19:19:21
Postat av: Martina

Hahaha, man kommer inte kunna äta palt i fortsättningen utan att tänka på deras associationer! :P

2009-05-04 @ 19:27:54
URL: http://artmina.blogspot.com
Postat av: Martina

båda jobben föll platt. Mycket folk som sökte ÖA, å ÅMV kör semsterstängt för första gången.. men jag har iaf ingen hyra att betala.



Låtlistan fanns på hemsidan!



Värsta bra din text blev! (trots ämnet..) Riktit snyggt byggt ;)

2009-05-04 @ 22:15:52
URL: http://artmina.blogspot.com
Postat av: Katarina

Martina;

Jo, jag hämtade också listan där. Blev bara så full i skratt när jag såg att du hade lagt ut den ungefär samtidigt!

Trist med sommarjobben. Du får skrapa hus istället! ;o)

Tack för den positiva kritiken! =)

2009-05-04 @ 22:18:49
URL: http://vilmarsdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0