Måndag =)

Jag har varit till Åsele och lagat ett hål i en tand - utan bedövning för första gången i mitt liv! Känner mig mycket duktig och framför allt ekonomisk ;o)

Jag och D åt lunch hos mina föräldrar. Ställde mig på vågen och ser till min glädje att jag, sen jag började med den här dieten, har gått ner nio kilo. =)
Jag hade planerat att åka förbi och lämna ett paket till ett av mina kusinbarn som fyller år idag, men naturligtvis hade jag glömt presenten hemma. =/  Jaha, tänker jag och köper ny present på Ica i Åsele, slår in den och lägger den i en påse, som vi ska åka förbi och lämna när vi åker hem. När jag svänger in i Fredrika inser jag att påsen med den nyinköpta presenten ligger kvar i min väska! Hahaha!!!

Posten hade ett trevligt innehåll idag! Kommer ni ihåg Pilgrimbrillorna? ;o)
Nu är dom mina, bara mina!!!! =D =D =D

Nu ska jag skriva på min bilderbokshistoria. Bara hälften kvar! =)


Kommentarer
Postat av: Katta

Nio kilo! Snyggt jobbat!

2009-05-04 @ 17:01:43
Postat av: Åsa

Duktig flicka!!



Skoj när posten kommer med något man verkligen vill ha och inte bara räkningar.

2009-05-04 @ 17:13:48
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Katarina

Tack! =)

2009-05-04 @ 17:22:03
URL: http://vilmarsdotters.blogg.se/
Postat av: Theres

Bra kämpat! Jag är ruggigt imponerad måste jag säga!

Hur går det för dig med bilderbokshistorian? Framåt?

Jag har precis börjat, så har nån sida kvar att skriva, men paniken håller sig fortfarande borta, vilket måste anses som positivt, inte sant?

Imorgon ska jag på banken och göra mig skyldig, men vad gör det? :-P Nycklarna blir våra i morgon så kommer väl inte kunna sova en blund i natt! Ha det bra, och lycka till med skrivandet!

2009-05-04 @ 17:56:43
Postat av: Katarina

Tack Theres!



Kul att hitta en kommentar ifrån dig här! =D

Härligt att ni ska hämta nycklarna imorgon. Superspännande! =)

Klart det är positivt att paniken håller sig borta ;o)

Lycka till du med!



Sez&hörz!

2009-05-04 @ 18:10:21
URL: http://vilmarsdotters.blogg.se/
Postat av: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

fin blogg :)







mjau

2009-05-04 @ 18:28:39
URL: http://kolomiyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0