Hm..

Vädret är inte längre fantastiskt :( Vädret är mulet! Bara för att jag tänker hänga ut tvätt.. :P

Jag förstorade torsdagsbilderna, eftersom de tydligen endast var klickvänliga från mitt håll ;)

Läste i Åsas blogg nyss om att hon har frågvisa, nyfikna bloggbesökare som undrar var hon bor, hur gammal hon är, vad hon och jag har för relation etc..  Vad spelar det för roll? Gör det någon skillnad om hon är 25 eller 55? Vad spelar det för roll var hon bor? Tänker någon av dom hälsa på henne? Är det relevant huruvida vi är bästa vänner som delar en flaska vin ibland, eller om vi spelar teater och uppehåller en fasad i cyber fast vi egentligen slår varandra i huvudet med nämnda vinflaska så fort vi får tillfälle? Eller, hemska tanke - vi kanske har en jättetråkig hyfsat normal x-fru - ny-fru relation, bara för att våra barn är syskon?! What´s the difference to you?!!
Läste nu nyss på nämnda blogg att det tydligen stör vissa att vi har en "blogg-relation". Varför är jag inte förvånad?? Kanske för att jag vet hur folk fungerar, eller snarare dysfungerar... 

Ibland blir jag så anti att jag funderar på att byta blogg. Utan att lämna ut adressen. Men, å andra sidan. Jag bryr mig inte. Folk är nyfikna, lägger sig i sånt de inte har med att göra & skvallrar både i och utanför cyber bäst de vill och har så gjort i alla tider. Har de inte annat för sig i sina liv så är det bara att beklaga. Jag däremot, har annat för mig. :P

Nu tänker jag plugga.
Men först ska jag, upplysningsvis, kommentera i Åsas blogg igen! Så det så! ;P



Kommentarer
Postat av: Katta

Nu igen? Eller, de slutade såklart aldrig. Vilka trista människor. Jag tycker precis som förut om sådana omogna karaktärer.

2009-06-02 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0