Hemma =)

Jag kom ihåg att tanka bilen i morse. =) Vilket var bra, eftersom vi inte skulle ha tagit oss så långt annars. Insåg att det bara var fem liter i tanken innan!

Jag kom ihåg allt på listan utom att beställa klipptid. Men det kan jag ju lika gärna ringa och göra en annan dag. =) De röda gardinerna är till C. Hon vill ha det i sin lgh och jag tror det blir snyggt. Har köpt tyg, som hon inte vet om hon gillar (hon var i skolan när jag handlade). Men vi får se när gardinerna är färdiga. Ska be svärmor sy. =)
Köpte blommor; penséer att ha ute samt tre krukväxter att ha inne, en Passionsblomma, en Jasmine (doftar sååå gott!)och en lila St Paula.

Vi (jag+mor) lunchade på Hedvigs Hörna. (Stället som alla "riktiga" Ume´bor känner väl till ;o) Eller hur Martina?! =P) Restaurangen som ligger mitt i Kungspassagen. God mat med kaffe efteråt blev det i vilket fall. =)

Vid halvfyrasnåret plockade vi så upp C vid JB och åkte över på Teg, lämnade tavlor, hämtade väska och sen åkte vi hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0