Helgen

Som sagt åker vi till Långbäcken ikväll och imorgon är det byadag. Mormor/Mamma och David stannar i Långbäcken. D till söndag då jag hämtar honom och Mor till på tisdag, då hämtar Pappa/Morfar henne. Lördagkväll är det Rockabilly på Tjäredakka här på byn. Det "måste" man ju besöka. Alltså, när det nu väl Är något, vill man ju gärna stödja och visa sitt intresse, nästan oavsett vad det är... Man vet aldrig, det kan ju bli roligt också. Fast, jag hade hellre varit i Umeå och sett Whitesnake!!!!!

Jag packar nog med mig datorn, så kan jag kanske få lite skrivjobb gjort uppe på berget ikväll. Vet inte om jag kommer att ha Internetuppkoppling dock. Men, det märks väl =)

Kommentarer
Postat av: LWS

Haha! :D Då jag äntligen kommer mig för att läsa igen så är det första som möter mig här en neongrön reklamskylt med ordet ÄNDTARMSBESVÄR? Mkt roligt!

Vill förresten också se vitormen. Varför är inte Umeå i typ Lillögda?? Jaja. Synsimorn! ;)

2009-05-29 @ 22:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0