Godmorgon =)

Solen skiner och jag med =)  Bara +7 i skuggan dock, sommarvärmen verkar dröja ett tag till..

Nu till dagens nyhet: J är längre än mig. En hel centimeter, vilket jag nu fått höra minst fyra gånger på morgonkvisten! :P "Jag är längre än Katarina!" Hahaha...  (Inte oväntat att han skulle bli det, med tanke på att B är 193cm lång.) Men han skjuter i höjden just nu så man tror han fått supernäring. Jag skulle precis sms:a C och beklaga mig över hans upprepande "Jag är längre än..."  ;) när jag kom på att hon är utan ström i sin mobil just nu. Så, då skriver jag det här istället! :D



Kommentarer
Postat av: Connie

Hahahaha oj oj oj oj Oj..

2009-05-14 @ 08:17:29
URL: http://anderssonskans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag tycker INTE synd om Dig =)

Du får vara glad så länge D inte är längre än Dig.

2009-05-14 @ 09:36:36
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0