Det där reportaget jag gjorde...

Sonia, hon som var huvudperson och som bad mig komma och fota & rapportera, ringde mig idag och tackade för att jag skrivit så bra. Roligt att hon blev nöjd. =) Hon sa vidare att tidningen Västerbottningen hade tydligen haft med reportaget i sin pappersupplaga. Kul =) Det har legat på asele.nu ett tag också (Där är alla tre bilderna med som jag sände in.) och för en stund sen såg jag att det även ligger ute på VK. Om det är med i VK:s papperupplaga har jag ingen aning om, inte heller om det har kommit med i VF:s dito. Vi har nämligen ingen dagstidning. =)

På tal om dagstidningar....
Saknar DN Söndag! =(


Kommentarer
Postat av: Katta

Jamen det går ju alldeles lysande med din nya karriär!!! Två tummar upp!

2009-05-11 @ 23:44:19
Postat av: Katarina

Tackar och bockar ;)

2009-05-12 @ 08:34:44
URL: http://vilmarsdotters.blogg.se/
Postat av: Martina

Va roligt!!

Oh, jag älskar DN. Speciellt på söndagar med en stor kaffe i handen. VF och VK kan slänga sig i väggen.

2009-05-12 @ 20:20:33
URL: http://artmina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0