Utmaning

 Åsa har utmanat mig.

1. Vad ville du bli när du var liten?
Yrke? Ingen aning..

2. Vad blev du?
Stor.

3. Samlar du på något?
Kunskap

4. Vem skulle du vilja slå på käften, alt. skicka en brevbomb till? Orsak?
Ingen. Har ingen lust att sänka mig till den nivån.

5. Vem skulle du vilja krama? Orsak?
Mina barn, min sambo, mina föräldrar, för att jag älskar dem.
MIna vänner för att jag tycker om dem.
Alla barn som inte får kramar, just därför.

6. Hur ofta ljuger du?
Har för dåligt minne för att göra sånt.

7. Vad var det bästa som hände i går?
Ett telefonsamtal.

8. "Säffle...på vägen till Provence". Är det en bra slogan?
Nej.

9. Kan du jonglera med tre bollar?
Tror inte det. Länge sen jag provade dock.

10. Vad är det godaste du har i kylskåpet just nu?
Hm...det är inte så mycket gott där, som är mitt...
Måste ändra på det =)

Skickar inte utmaningen vidare, för jag vet inte vem jag ska skicka den till.
Räkna den som allmänt gods om du vill ha den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0