Söndag

Hemkommen från stan. Härligt väder ute, solen skiner. Men pga min hosta och mitt halsonda vill jag inte gå ut och promenera, vilket annars skulle ha varit trevligt. Gårdagen var trevlig. Det är alltid roligt att hälsa på i Connies lgh. Men nu blev det ju extra kul att tillbringa lite tid med T & E också. Först gick vi till Sax, där C höll på att bli klippt och när hon var färdig gick vi på Åhlens och handlade lite. Väskan var kvar! Men jag var tvungen att leta länge innan jag hittade den. Det fanns bara en och den hängde på fel ställe. Nu är den i alla fall min! =) Vi åt god mat på Eurasia efter vi hade handlat och konstaterade att vi hade egentligen bara behövt beställa två portioner, så mycket blev det över fast vi åt tills vi höll på att spricka! Efter middagen gick vi och lämnade våra shoppingpåsar i bilarna. Inte för att det var många. Men det kändes onödigt att släpa med dom på bion. Då fick jag äntligen visa dotra överraskningen: Min nya bil!! Vilken jag inte har bloggat om av just den anledningen! Sen gick vi och köpte biogodis på Hemmakväll, alldeles för mycket naturligtvis. Men, då har ju C lite gott att äta av sen också =) Filmen var bra. Den var inte alls som vi hade förväntat oss. Den var ännu bättre. Rekommenderas! Kvällen avslutades med kaffe och presentutdelning i C:s lägenhet innan T + E begav sig mot Fredrika och jag & C ägnade resten av kvällen åt att göra i princip ingenting. Myspys.

Väskan:



Bilen, fotad utanför huset som C har lgh i:



V70 -02, 170hk, har rullat strax över 19tusen mil. Går som en Gud och är så välskött & bra servad att jag får ångest vid tanken på hur noga jag måste ta hand om den!


Kommentarer
Postat av: Åsa

GRATTIS till både bil och väska =)

Har Du fått sälja Din gamla bil?

Vad hade Du shoppat i LappStockholm åt C?

2009-02-15 @ 17:19:33
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Katarina

Tack =)

Jag har inte försökt sälja den gamla bilen än.

Hade köpt såna fina smides-teskedar, en liten vit godisskål med motiv av engelsk konfekt i botten, en större vit salladsskål med salladsbladsmotiv i + en ansiktsmask som doftar choklad. Hon fick en hammare också, som hon behöver, fast den köpte jag i Åsele.

2009-02-15 @ 18:21:19
Postat av: Katta

Superfin bil! Väskan också förståss. =)

2009-02-15 @ 19:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0