"...och det blev morgon den fjärde dagen."

Jag minns faktiskt inte vad Gud skapade den fjärde dagen på veckan. Men jag "skapar" bröd, som nu är i ugnen. Det är ju kallt idag och jag fryser, alltså använder jag ett av min mors knep: Baka något och värma sig på ugnsvärmen =) Förhoppningsvis blir det gott. Höftade ihop något utan recept av diverse nyttigheter, typ vetekross, ekologiskt fiberrikt vetemjöl etc..
Halsen känns lite bättre och jag tror inte att jag har feber just nu (peppar, peppar).
Försökte plugga lite igår kväll, men jag tror att hjärnan var på lågvarv. Dessutom är en av de där böckerna inte på samma våglängd som jag, dvs texten flyter inte så den blir svår att ta till sig. Men, det löser sig nog. Fick introduktionen till Litteraturvetenskapen i mailen igår. Så nu är det alltså tre kurser som är aktiva på samma gång. Vilken tur att jag inte blir stressad av det! (Skrev hon ironiskt.)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Go'morgon =) Duktig Du är som bakar nyttigt bröd så tidigt på morgonen.

Låter tufft med Dina tre olika kurser, jag blir stressad av att bara höra talas om den ;-)

Ha en fortsatt (förhoppningsvis varmare) dag.

2009-02-12 @ 09:42:27
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0