Nu har jag mailat iväg tentan!

Med en hel timme till godo.
Alltså, jag betraktar mig som hyfsat intelligent. Men, kvaliten på det jag skickade iväg nyss törs jag nästan inte ta ansvar för. Fy så jobbigt det var! Det värsta var att det var ju inte intressant! Allt blir så mycket träligare då...

Jag hade en paus vid åttasnåret när jag var och nattade sonen. Vi tittade in till C en sväng. Hon såg på film.

Jag skulle behöva ta mig ett bad. Känner mig lite stel efter att ha suttit och skrivit så mycket idag.
Det hänger tvätt ovanför badkaret. Packningen till proppen är väck, så det läcker ut vatten hela tiden när man badar. Det är för låga kanter (i mitt tycke). Jag har inte tagit mig ett bad sen vi flyttade hit i höstas. =(
Man kanske skulle investera i ett nytt? Vad kostar badkar?

Kommentarer
Postat av: Katta

Alltid jobbigt när det inte är intressant. Skönt ändå med en hel timma tillgodo, för det är inte roligt att inte hinna skriva det man hade tänkt.



Saknar verkligen badkar här i lägenheten, det hade vi i förra. Har ingen aning om vad de kan kosta.

2009-02-21 @ 06:51:42
Postat av: Åsa

Pris på badkar beroende på utseende, jag satt och tittade i någon badrumspeciall tidning (?) jag tror det var priser från 3000 till 50 000:- så de finns i alla prisklasser, Du kan säkert köpa ett begagnat för en billig peng.

Utan badkar skulle jag förgås.

2009-02-21 @ 07:30:28
Postat av: Katarina

Apropå tentan...haken var ju att jag hade tilt i tänkandet, så jag har ingen aning om vad jag skrev! Till slut försökte jag bara skapa ord som skulle ta upp nog med utrymme.

Men, men..jag lär förmodligen få chans att göra om det. Hehe..



Ska kolla runt på nätet efter trevliga badkar vid tillfälle. =)

2009-02-21 @ 11:36:04
URL: http://vilmarsdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0