Måndag

Milt och molnigt ute. Har snöat idag.
Första dagen på praktiken har gått bra.


Kommentarer
Postat av: Martina

Grymt! Själv gick det dåligt för mig med min sovmorgon när jag drömmer att jag hör väckaren på mobilen och vaknar :S

2009-02-23 @ 17:07:34
URL: http://artmina.blogspot.com
Postat av: Åsa

Skönt första dagen gått bra, den brukar ju vara den värsta. Hur var det, Du är flytande runt hela skolan eller, ingen bestämd klass eller grupp?

Hur gör Du under sportlovet, är Du ledig då?

2009-02-23 @ 17:21:48
Postat av: Katarina

Martina: Hahaha...snacka om skadad av mobilväckning! :P



Åsa: Jag har 3-5:an till största delen. Men, har möjlighet att vara med i andra klasser också ibland. Är ledig från praktik under lovet (naturligtvis). Men har studieuppgifter som ska göras.

2009-02-23 @ 19:15:29
URL: http://vilmarsdotters.blogg.se/
Postat av: Katta

roligt att se att det känns bra på praktiken. Det är ju "rätt" viktigt.

2009-02-23 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0