Kvällen ur snöröksperspektiv.

Jag och pojkarna begav oss till Åsele vid halvfyra, för att J skulle på hockeyträning. B har varit i Kvarnåsen idag. Han vände hemåt ungefär vid samma tid som vi begav oss bort. När vi släppt av J vid ishallen åkte vi till mina föräldrar och åt middag. Innan vi sen hämtade upp J igen, vid 18-tiden, hade vi hunnit vara på Ica och handla, varit upp på berget med böcker & glass, samt ner på Sörstrandsvägen med en påse som hade ett Helt Annat innehåll. Förbi på macken för att fylla bensin i bilen och mat i J och sen hemåt. Nu är J på sitt rum och spelar förmodligen WoW. B och D ser på Simpsons här inne i mitt rum. Simpsons är INTE ett av mina favoritprogram.

För övrigt kom min saknade bok idag! Jippejej!

Jag vet inte om C fått upp sin taklampa än. Men, jag tror inte det. Hon har inte sagt något i alla fall. När jag pratade med henne efter vi kommit hem hade hon just städat. Duktig tjej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0