Kväll.

Det blev middag.
B var hemma när jag kom tillbaka efter att ha hämtat sonen.
Jag stekte upp småköttbullar som fanns i frysen och kokade spaghetti. Smörstekte champinjoner och kryddade med vitlökssalt. Gjorde sallad av avocado, grönsallat, gurka & tomat. Jag åt ingen pasta, men fyra ostskivor. Brände mig på fingertopparna när jag höll på med maten. Dumt! Men jag har "Akutgele" från Miriam i Stalon, så det gick bra. =)

Har roat mig med att titta på sommarbilder, vilket är dumt för då får man abstinens.
Gjorde collage...




Snart ska jag servera mormors bullar till kvällsfika. Efter jag har lagt sonen ska jag se Wallander. Ingen Melodifestival för min del! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0