Klipp ur mail från Bokus:

Kl. 17:07

Bästa kund

Vi har idag skickat följande varor med Posten 1:a-klassbrev:
* 1 st Historieundervisningens byggstenar (9789147052615)
* 1 st Historiebruk : att använda det förflutna (9789144036793)
* 1 st Historien är nu : en introduktion till histori... (9789144052083)
Posten 1:a-klassbrev delas normalt ut inom en till två arbetsdagar. Om
brevbäraren anser att brevet är för skrymmande lämnas det på Postens
utlämningsställe varpå du får en pappersavi i brevlådan.
Beställde du fler böcker? Din beställning kan pga förseningar ha blivit
uppdelad på fler leveranser än vad som angavs vid
beställningstillfället. För sådana extra leveranser debiterar vi EJ
någon fraktavgift.

Med vänliga hälsningar
Kundservice, Bokus
http://www.bokus.com/

Kl. 17:31

Bästa kund

Leveransen av följande artiklar har tyvärr blivit försenad:
* 1 st Vems är historien? : historia som medvetande.... (9789172641280)
Vi gör vårt bästa för att skicka artiklarna till dig inom
ett par dagar. Du blir meddelad via din e-post så fort något är
skickat. Om du inte har tid att vänta kan du naturligtvis skicka en
avbeställning till oss.


Med vänliga hälsningar
Kundservice, Bokus
http://www.bokus.com/
********************************************************************************************************'

Lägg märke till meningen "Om du inte har tid att vänta kan du naturligtvis skicka en avbeställning till oss."
Jag har bestämt för mig att jag kollade för ett par dagar sen om jag kunde avbeställa böckerna. Tanken var då att jag kunde köpa dem i Umeå istället, igår eller idag. Men, då gick det inte att avbeställa eftersom ordern var under bearbetning.
Om precis en vecka får jag min hemtenta. Den ska vara inne senast torsdag vecka 8.
Boken som är restad är en av de två som den tentan gäller.
- Wish me luck folks!



Kommentarer
Postat av: Katta

Lite lätt stressat läge med andra ord. speciellt som du inte vet när de kommer att skicka boken..



Kul att du startat blogg! Jag har läst ikapp från första början, eftersom jag var lite sen att kika in här. :)

2009-02-03 @ 22:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0