Idag.

Vid tolvsnåret åker jag, Therese och Elvira till Connie i stan. Dock i två bilar, för T och E ska tillbaka ikväll, (medan jag stannar kvar över natten). De ska hjälpa till vid Konstvägenloppet imorgon.
Jag ska på Åhlens i em och kolla om Esprit-väskan jag vill ha finns kvar. Vi tänker äta god mat någonstans på stan och kl. 17:30 ska vi på bio och se Revolutionary Road. (Jag hoppas att min hosta inte är så irriterande då, annars blir det lite jobbigt både för mig och omgivningen.)
Johnny har haft en kompis här över natten. De har LAN:at (fråga mig inte, jag har ingen aning!), spelat WoW alltså halva natten. De sover fortfarande. David har nyss ätit sen frukost. Vi hade sovmorgon och sen läste han i sin Dinosaurie Atlas innan han kom ner och var hungrig. För tillfället tittar han på Djungel George på Nickelodeon.
Nu kommer Birger in och ger mig en Alla-Hjärtans-kram. ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Var Esprit-väskan kvar, blev det köp?

2009-02-15 @ 10:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0