Ibland vill man bara skrika...



Men det hjälper ju knappast!

Dagen var jättebra! Mina lektioner flöt bra, vädret är vackert, lunchen var god... Jag har trampat skidspår med terrängskidorna på tomten i eftermiddag, sjunkit ner till knäna i den lösa snön och behållit mitt goda humör..

Så dyker det upp irritationsmoment.
Som jag tydligen inte kan låta bli att fästa mig vid.
Det suger.

C lånade min kamera och gick ut för att fota. Om jag hade fått som jag ville hade hon gått ut mycket tidigare idag. Jag får inte altid som jag vill. Bra dock att hon får frisk luft och lite sol.

Kommentarer
Postat av: oroligÅsa

Vad har hänt, jag fick genast dåligt samvete och undrade vad jag hade gjort... snacka om att känna sig skylldig.

2009-02-27 @ 15:57:50
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Katarina

Småsaker som störde bara. Det har gått över nu, (nästan helt). =)

2009-02-27 @ 17:28:47
URL: http://vilmarsdotters.blogg.se/
Postat av: oroligÅsa

Skönt pustar ut svårt när man lider av kroniskt dåligt samvete...

2009-02-27 @ 19:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0