Hide and seek

På trean ikväll, kl. 21-23. Jag har funderat på att se den ända sen den kom. Men, även om de kallar den thriller, tycker jag att det verkar dra mot rysarhållet och jag kommer inte så bra överens med rysare... Så, jag ser den inte just nu..bara nästan. Jag har inte sett mer än korta sekvenser, sammanlagt kanske tio minuter. Nu tänker jag så här, att om den slutar okej, då kan jag se den en annan gång utan att oroa mig!  =D

Amerikansk thriller från 2005. Vissa lekar är otäckare än andra... Hide and Seek är en gastkramande thriller om en flicka som efter sin mammas död drar sig undan från omvärlden och skapar en ond¨låtsasvän. Hennes pappa, spelad av Robert De Niro, försöker desperat nå fram till sin dotter men märker sakta att det kanske inte rör sig om ett barns fantasier utan någonting långt mer skrämmande...

I rollerna: Robert De Niro, Dakota Fanning, Famke Janssen, Elisabeth Shue, Amy Irving. Regi: John Polson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0