Hehe..

Ni som hann se inlägget jag tog bort nyss kan ju känna er hedrade. :)
Jag gillar inte att lägga ut bilder på mina nära och kära, eftersom jag vet hur lätt det är att lägga sig till med bilder från nätet som inte är ens egna - oavsett högerklicksskydd.

Den där Nora Roberts boken jag läste nyss, som hon skrev under sitt alias.. Nja..har läst bättre. Jag tyckte inte om SciFi vinklingen. Sen blev det lite dumt att ta den direkt efter Guillo, eftersom det är sån skillnad i språk och stil. Jaja, biblioteket imorgon!

Mer kaffe...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hur gick det för C hos doktorn, hittade de något fel som var trasigt eller blir det till att vänta på diverse provsvar?



2009-02-02 @ 15:58:57
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0