Godmorgon...

Trött, tröttare, tröttast....och så jag.

-22 grader kallt ute. Motorvärmare på. Kilade ut och pluggade fast den i bilen, kilade in igen och drack kaffe. Efter en stund, när B tittar ut genom fönstret, frågar han om jag hade tänkt att motorvärmaren skulle vara på också.. Då är kabeln så kall, att istället för att räta ut sig, när jag drog med mig den till min bil, så har den åkt ur uttaget på väggen... Ut igen, trassla ut kabel, plugga in kontakten i väggen, muttra över att det är kallt i t-shirt och sen in till mer kaffe.

Måste nog väcka C snart. Men, hon kan få sova en timme till. Måste ringa Linda och tala om att jag inte kommer förbi på fm, utan lite senare.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag hade inte gått ut i bara tshirt, jag hade inte gått ut alls, J är så väluppfostrad att han fixar motorvärmaren varje morgon innan han kör på jobbet ifall vi inte har pluggat in "klockan" så motorvärmaren går på automatiskt.



Jag ser inga kommentarer, jo de från november =) så jag kan inte svara ifall Du skriver något.

2009-02-02 @ 09:16:41
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej Åsa!



Trist att din blogg trasslar. =(

Hoppas det ordnar till sig under dagen!

2009-02-02 @ 10:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0