Fem av åtta.

"Bara" tre sidor kvar att skriva. Har avverkat den mest förvirrande boken. Den jag håller på med nu är visserligen tjock som en tegelsten, men bättre upplagd och lättare att läsa.

Värmde chicken nuggets och gjorde sallad till mig & C som middag. Bar upp mat på bricka till C =) D äter hos kompis. B skjutsade J till hans mor och åt när han kom tillbaka. Nuggets och nånting..vet inte vad, jag tittade inte på :P Han tyckte inte det räckte med endast sallad till.

Jo, Åsa... Ingen risk att jag får för lite att göra! =P Haha...


Kommentarer
Postat av: fundersamÅsa

Skönt Du inte får en massa fritid så Du hinner få tråkigt innan nästa H-sand sväng =)

Tänkte på en sak när jag nyss låg i badkaret, jo jag tänker som renast då =D

Nä allvarligt, tror Du inte det är bra för D att nu bo med sin pappa & storebror på heltid, inte för att Du inte duger som mamma, utan för dessa alla olika pojkgrejjor, det är ju en viss skillnad på pojk och flick när de börjar bli stora å så fick D inte vara barn längre ;-)

2009-02-20 @ 19:13:34
Postat av: Katarina

Klart att det är bra. Dock är 90% av storebrors vakna tid hemmavid upptagen av World of Warcraft, vilket jag inte tycker att min son ska ägna sig åt. 85% av pappans tid hemma är han på jobbet i andra änden av huset. Men visst, de var på hockeyplanen en sväng förra helgen när jag var i stan. Jag förstår din tanke dock =)

Han har faktiskt sagt ett par gånger att han tycker att vi skulle ha haft kvar lägenheten. David alltså. Det finns fördelar och nackdelar med allt.

Vi trivs med livet i alla fall och det är väl det som är huvudsaken. =)

2009-02-20 @ 22:01:47
URL: http://vilmarsdotters.blogg.se/
Postat av: Åsa

Självklart att det är huvudsaken Ni trivs och har det bra =)

2009-02-21 @ 07:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0