Examinerande seminarier

"Klart Godkänd", vilket var skönt att höra. Nu är det då tentan kvar, som ska vara inlämnad senast klockan 23 på fredag.
Jag är rätt slutkörd just nu, ska vila lite innan middagen. Att min förkylning tar tid på sig att försvinna, beror nog till största delen på att jag inte har tid att vara sjuk. Alltså, jag hinner inte vila bort den. Till middag blir det crépes med skink- och ostfyllning. Till lunch blev det fisk med kall sås, sallad, potatis och vegetarisk moussaka som var supergod.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du har en award att hämta hos mig!!

2009-02-17 @ 17:34:18
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Åsa

Creps är gott =) var det findus?



Du är duktig Du,"Klart Godkänd", låter jättebra!!



Har Du tänkt lämna in tentan redan på torsdag innan Du åker hem?



Synd om C som är sjuk och hostig =(

2009-02-17 @ 17:52:20
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0