Börjar bli trött..

B har varit förbi och tittat in en sväng, så nu vet han var jag håller hus! ;o) Bilen han köpt var fin. Men, jag gillar min mer (tack o lov). När han åkte vidare hemåt körde jag bort till McD och åt sen middag, MacFeast meny, lämnade nästan alla stripsen dock. Sen for jag på Coop och handlade KanJang, halstabletter, snabbkaffe, en 3dl mjölk, vaniljyoghurt och så egenhändigt ihopplockad müsli. Dagen börjar ta ut sin rätt nu. Som tur är har vi sovmorgon imorgon, vi börjar först 10:15. Vilket innebär att jag hinner titta igenom böckerna en sväng imorgon också. Om en stund ska jag ut och leka ideell taxi =)
Har ringt och sagt Godnatt till sonen också. Ska ringa C igen senare.

För övrigt är det -13.3 grader här ikväll. Varmare än hemma, kallare än i Sthlm - där var det visst plusgrader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0