Kväll...

Jag har sovit i nästan tre timmar och drömt konstiga saker som jag inte minns nu. Jag märkte att jag var lite förvirrad innan middagen. När vi var på Ica efter skolan, stod jag och valde mellan skink- och ostcrépes eller räkcrépes. Gissa vilka jag tog, som jag hade glömt att jag tog? Jepp, när de kom på tallriken varma och färdiga att äta, så var det klart och tydligt räkstuvning med dill inuti. Haha...
D hade haft roligt på Paradisbadet idag. Han hade åkt den stora vattenrutschbanan fem gånger, tillsammans med sin fröken Ingela. =)
C hostar ikapp med mig. Synd om gumman. Nyss blivit frisk och så går jag och smittar ner henne...*skäms* Men hon har ingen feber i alla fall. Alltid något att vara glad för.
B är nöjd med sin nya bil och J som är med i samma klubb som de tre vise männen tycker att det är toppen att pappa kör Mercedes.

Jag har fått en utmärkelse av Åsa (orkar inte länka). Jättesnällt av henne! Jag ska lägga upp den i bloggen så fort min energinivå har stigit lite.

Nu ska jag dricka the och äta lite frukt.

Kommentarer
Postat av: tröttÅsa

Jag är glad att jag inte har samma fullspäckade schema som Du, jag blir tillräckligt trött bara av att vara... Jag tycker Du gör det bra som fixar och trixar och får bra betyg dessutom.

2009-02-18 @ 07:58:04
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Katarina

Tack!! =)

2009-02-18 @ 09:33:04
URL: http://vilmarsdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0